Mencari Homestay Dekat UITM Permatang Pauh Penang?

Selalu  bila musim Konvo je, orang akan tanya,

“Tau tak homestay murah dekat-dekat dengan UiTM Permatang Pauh?”

Atau

“Mahal lah Hotel area Pematang Pauh, tak ada ke Homestay-homestay murah ke?”

 Jawapan pertama terlintas di fikiran

“Of course ada! Nak cari jenis macam mana?”

Selidik punya selidik, rupa-rupanya mereka ni nak cari homestay untuk bawa keluarga mereka yang datang dari jauh nak tengok anak mereka terima segulung ijazah. Ahli keluarga ramai, sah-sah nak tempeh bilik hotel kena ambil dalam 2,3 bilik. Mahal! Jadi aku pun ceritakan satu homestay ni yang memang luas! Harga pun lagi murah!

Homestay itu adalah

Hydrangea Villa Homestay Bandar Perda

HYDRANGEA VILLA Homestay Penang

Kalau nak tahu, Bandar Perda ni memang dekat sangat-sangat dengan UiTM Permatang Pauh. Ramai pelajar selalu cari rumah sewa kawasan tu, sebab kalau bangun lambat pun, tak gelabah lambat ke kelas.  Ni cuma salah satu sebab kenapa aku cadangkan Homestay Bandar Perda ni  Sebab dekat sangat-sangat dan Homestay Murah di Penang !

Homestay Murah Di Bandar Perda

Kelebihan Homestay Bandar Perda Murah Ni?

  1. Hydrangea Villa Homestay ni LUAS teramat sangat! Boleh muat sampai 10 orang! Wow! Memang sesuai sangat untuk keluarga yang ramai nak menetap. Selesa tu dah semestinya.
  2. Dengan 3 bilik tidur (kesemuanya katil “Queen) dan 3 bilik air, nak bawa saudara mara pun boleh, masing-masing boleh ada bilik sendiri.
  3. Lengkap segala keperluan asas.; Katil, kipas, dapur (kering & basah), peralatan memasak, peti ais, sabun mandi, dan lain-lain. Bawa diri sahaja! Jangan lupa pakaian korang sekali. Rasanya tu tak disediakan kot.
  4. Pernah menerima tetamu jumlah yang besar, sebesar satu bas! Masing-masing seronok je menetap di Hydrangea Villa Homestay, semua cakap selesa.
  5. Tempahan Mudah dengan hanya perlu “Whatsapp” di nombor ini + 6 011 28152711 dan membuat pembayaran deposit  50% daripada harga sewa.
  6. Harga yang berpatutan dan murah! Bermula dari RM 280 pada hari biasa dan RM 300 pada hujung minggu & Cuti Sekolah.

Homestay Bandar Perda Penang

HYDRANGEA VILLA Homestay Penang 7

Homestay Bandar Baru Perda

HYDRANGEA VILLA Homestay Penang 3

Homestay Bandar Baru Perda di Penang

Homestay Strategik di Bandar Baru Perda Penang

  • Terletak di tengah-tengah Bandar Perda
  • Kedai makan paling dekat boleh jalan kaki 5 minit sahaja!
  • Perda City Mall ( 2 minit)
  • Politeknik Seberang Perai ( 10 minit)
  • KPJ Specialist Hospital (5 minit)
  • UiTM Permatang Pauh (15 minit sahaja)
  • Jambatan Pulau Pinang (25 minit)
  • Kemudahan lain-lain seperti bank, stesen minyak, surau, dan lain-lain

Customer Homestay Murah Di Penang

Tempahan Mudah Homestay Murah di Bandar Perda

Berminat? Boleh rujuk dan hubungi melalui : –

Nota kaki : Sila tempah awal. Takut tarikh yang nak di booking tu dah penuh. Jom baca Hydrangea Villa Homestay Murah & Selesa di Pulau Pinang

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *